Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

Η καλοσύνη σου δεν έχει τέλος


Η  καλοσύνη σου δεν έχει  τέλος

Εκεί στην άκρη της ζωής
σαν άγγελος ήρθες να πεις
προχώρα πάλι εμπρός, μπορείς
κρίμα όλα να τα απαρνηθείς

Σαν τους αγγέλους του ουρανού
μου βασανίζεις μόνιμα τον νου
κάθε φορά κακό που θα σκεφτώ
με φέρνεις στον δρόμο τον σωστό

Μα είσαι τόσο δοτική
που όλα τα δίνεις στην ζωή
οι άλλοι να είναι στη χαρά
κι ας είναι μέσα σου σκοτεινιά.....

Και έρχεσαι πάλι σαν  φως
και μου θυμίζεις όλα μου τα πως
πως είμαι τάχα κάποιος
ποιος; χα εγώ ο τόσο αδειος!

Ξέρω σε κάθε σου προσευχή
για τους αμαρτωλούς στη γη
με έχεις βάλει μέσα για να βρω
κάποτε τον τον δρόμο τον καλό

Πόσα ευχαριστώ τώρα να πω;
τι να είναι τάχα αρκετό;
τι πρέπει να κάνω για να εξιλεωθώ;
τόση καλοσύνη την μπορώ;

Αλήθεια πως μπορείς όλα αυτά
να τα κρατάς από όλους μυστικά
η κάθε σου πράξη καλη
πως μένει κρυφή χωρίς ανταμοιβή;
Skouliki

Σχόλιο από Skouliki
Δεν είναι αυτό μόνο η φίλη μου η ΛΕΤΑ αλλά είμαι μικρός για τα μεγάλα θαύματα...

4 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!