Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

Άσε με λίγο να σου πω..


Τι να σου λέω τώρα εγώ,
που έχεις τόσα στο μυαλό
κι εγώ την ευκολία μου κοιτώ,
συγνώμη που σε ενοχλώ
τις σκέψεις με εσέ θα μοιραστώ:

Άσε με λίγο να σου γράψω
και μην ρωτάς οταν θα κλάψω
τι έχω πάθει γιατί πονώ
μεγάλο μέσα μου το κενό.....

Μου λείπει το χάδι, και η φωνή
που να ναι λίγο στοργική
μια αγκαλιά για να χωθώ
μέσα να πλύνω κάθε καημό...

Είναι ντροπή να αναζητάς
ψήγματα αγάπης και χαράς;;
Άσε τότε να σου πω
οτι αληθινά σε αγαπώ....

Ξέρεις από σένα πως ζητώ
του πόνου αντίδοτο να βρω
κι σαν με πνίγει η τόση μοναξιά
η αγκαλιά σου είναι παρηγοριά....
skouliki

2 σχόλια:

  1. Δεν σε θέλει πουλάκι μου / Άσε θα της μιλήσω να σε διώξει μια και καλή :) Πολύ ωραίο φίλε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα φιλε μου με τιμα η παρουσία σου εδω και το σχόλιο σου
      ασε με διώχνουν απο μόνες τους δεν θέλουν καμια ενίσχυση σε αυτο απο κανένα. |
      Σε ευχαριστω παντως για την αγαθή προταση να βοηθησεις.... χαχαχαχαχ

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!