Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 5 Απριλίου 2016

Σαν το αδέσποτο σκυλί


Σαν το αδέσποτο σκυλί
πάντα μου φέρεσαι εσύ
όμως έχουν και τα σκυλιά
μάθε ευαίσθητη καρδιά

Μην με κλοτσάς στο βλέμμα σου
δεν είμαι εγώ σαν το ψέμα σου
ένα παιδί είμαι και εγώ
που τόλμησα να σε αγαπώ...

Πολύ μας βλέπεις αφ υψηλού
και πάντα τρέχεις κάπου αλλού
όμως σαν το αδέσποτο σκυλί
είμαι εδώ για να σε καρτερεί!

Είναι στον χρόνο μια φορά
μέρα για τα αδέσποτα σκυλιά
όπου τους κάνουν μόνο χαρές
κανε και συ σε μένα το ίδιο αν θες...

Σαν το αδέσποτο σκυλί
που περιφρονήθηκε πολύ
σε καρτερώ βράδυ πρωί
μια ματιά τυχαία και περαστική
με κάνει να νιώθω πάλι παιδί
που γεύεται το πρώτο του φιλί ....
skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!