Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΑΚΟΜΗ: Δημήτρης Μητροπάνος


Στίχοι: Δημήτρης Χατζηδιάκος
Μουσική: Δημήτρης Χατζηδιάκος
Ερμηνεύει: . Δημήτρης Μητροπάνος
Φωνητικά: Αθηναϊκή Κομπανία

Πάνω στην πίστα με μισόγυμνες τις πλάτες
δίνεις τροφή σε κάτι μάτια μυστικά,
μέσα στη νύχτα που `ναι όλα μαγικά
είσαι μπλεγμένη στης ζωής τις αυταπάτες.

Χαράζει πάλι κι όπου να `ναι θα φανείς
να μου ζητήσεις στ’ αμαρτήματα συγγνώμη,
μετά θα γείρεις δίπλα μου να κοιμηθείς
κι εγώ θα κάνω υπομονή μια νύχτα ακόμη.

Αναβοσβήνουνε τα φώτα συνεχώς
και σε τρελαίνουν λέγοντάς σου παραμύθια
μα θα `ρθει ώρα που θα δεις πως η αλήθεια
έχει τη γεύση από δάκρυ, δυστυχώς.

Χαράζει πάλι κι όπου να `ναι θα φανείς
να μου ζητήσεις στ’ αμαρτήματα συγγνώμη,
μετά θα γείρεις δίπλα μου να κοιμηθείς
κι εγώ θα κάνω υπομονή μια νύχτα ακόμη.

2 σχόλια:

  1. Ένας από τους λίγους που έχουν περάσει από το μουσικό στερέωμα της πατρίδας μας.
    Νάσαι καλά φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλα φιλε, σε ευχαριστω για την θετικη αποψη που ερχεις για τον Δημητρη Μητροπανο.... καλο απογευμα!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!