Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

Όλα έχουν την εξήγηση τους.... αχαχ


Στην Αρχαία Κίνα ζούσε η μικρή ΜΟΥ -ΝΙ.
Η μάνα της ήταν πολύ καταπιεστική.
Κάθε φορά που ερχόταν ο δάσκαλος της καλλιγραφίας η μικρή ΜΟΥ -ΝΙ έφευγε και η μάνα της φώναζε από το παράθυρο: "ΜΟΥ -ΝΙ Καλλιγραφία!
Επίσης δεν την άφηνε ποτέ να βγει χωρίς καπέλο γι' αυτό και κάθε φορά που η μικρή ήταν να φύγει της φώναζε: "ΜΟΥ -ΝΙ, καπέλο!"
Μεγαλώνοντας έγινε η 1η γυναίκα οδηγός ρυμουλκού πλοίων, με συνέπεια κάθε φορά που κάποιος ρωτούσε που είναι η ΜΟΥ- ΝΙ, να του απαντούν ότι σέρνει καράβι....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!