Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

Ένα μικρό ψαροκάικο είναι η ζωή μου...: από την Αλκυόνη Παπαδάκη

        

«Ένα μικρό ψαροκάικο είναι η ζωή μου.
Ένα μικρό φθαρμένο ψαροκάικο που έχει σμαραγδιά φεγγάρια στο κατάρτι του κι ένα ξεσκούφωτο ήλιο αληταρά για τιμονιέρη.
Ένα ψαροκάικο δίχως ρότα.
Που πάμε καπετάνιο; Με ρωτάει ο τιμονιέρης και μου κλείνει το μάτι.
Όπου πάνε τα κύματα λέω επίσημα εγώ.
Και τα σμαραγδιά φεγγάρια που είναι στο κατάρτι σκάνε σαν ρόδια στην κουβέρτα.
Κι ο ξεσκούφωτος ήλιος ο αληταράς παρατάει το τιμόνι του και χορεύει.
Και η νύχτα γεμίζει χιλιάδες ήλιους αληταράδες.
Και η ψυχή μου γεμίζει νύχτες πολύχρωμες. Γεμίζει σμαραγδιά φεγγάρια και θαλασσινά πουλιά.
Που να χωρέσουν μέσα μου όλα αυτά; Που να στριμωχτούν π΄ ανάθεμα τα ;
Αν βρισκόταν τώρα κάποιος δίπλα μου να μου ζεστάνει τα χέρια… να μου πει ψιθυριστά:
«Εντάξει. Μη φοβάσαι μωρό μου».
Κι εγώ να σύρω τα δάχτυλα μου στο πρόσωπο του και να πιάσω το σχήμα του χαμόγελου του.
Να πιάσω το σχήμα του κόσμου. Και να γλυκαθώ.
Κάτι τέτοιες νύχτες είναι που έχω κάνει όλες τις αγοραπωλησίες της ψυχής μου με τον πρώτο έμπορα που θα μου παρουσιαστεί.
Πουλάω τα πάντα έτσι για έναν παρά…»


Αλκυόνη Παπαδάκη

Σχόλιο από Skouliki: Με την σειρά μου να ευχηθώ τα «ψαροκάικα» της καρδιάς σας να ειναι πανέτοιμα πάντα για την ψαριά της ευτυχίας!! Καλό 2015 να έχουμε!!

4 σχόλια:

  1. Ένα υπέροχο κείμενο της Ακυόνης Παπαδάκη.
    Κι΄η ευχή σου όμως υπέροχη.
    Χρόνια σου πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και απο εμάς χαιρόμαστε που σε συναντήσαμε , εστω και διαδικτυακά

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. denni kontarini χρονια πολλα, να εισαι καλα, ναι η Αλκυόνη Παπαδάκη γράφει πολύ όμορφα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. marileni χρονια πολλα, καλη χρονιά, κι εγω χαιρομαι που βρεθήκαμε ετω και μεσα απο το ιντερνετ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!