Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Χριστέ μου σε παρακαλώ...

       

Χριστέ σε σταύρωσαν γιατί
έπρεπε έτσι η ανθρωπότης να σωθεί
με την ανάσταση σου ηχηρή
που δυο χιλιάδες χρόνια διαρκεί!

Χριστέ που κάθισες και στο σταυρό
Ξέρω, νιώθεις το βάσανο μου
ποτέ όμως εγώ δε θα αναστηθώ...
θα φύγω με το παράπονο μου;;

Με χίλιους σταυρούς που έκανα
σε εσέ, κι άλλες τόσες μετάνοιες
θαρρείς πως άγιος θα έφτανα
χαράς να ακούω μόνο καμπάνες.

μέσα μου όμως πάντα ηχούν
τύμπανα πόνου, αχ με τρυπούν
σκέψεις πικρές μου τριγυρνούν
όσες μέρες έζησα φτάνουν , αρκούν!!

Χριστέ, για πες μου σε εκλιπαρώ
από τις πικρές σκέψεις πως θα βγω
δωσ΄ μου στα χείλη γέλιου σημάδια
πάψε την καρδιά μου να είναι άδεια.

skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!