Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Το γραμμα στον άγιο Βασίλη και η απάντηση του!

Όχι δεν ειναι δικιά μου ιδέα απλά την αναδημοσιεύω απο το φατσοβιβλίο!
   

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ

Αγαπημενε μου Αϊ Βασίλη
Αν και ειμαι μεγαααααλη πια για να σου ζητήσω δώρα, φέτος νιώθω την αναγκη αυτη.
Σε παρακαλώ λοιπόν για τα εξης μικρο- πραγματα.
Κάνε κάτι για τα παιδιά, για να είναι χαρούμενα κι ευτυχισμένα, για να χαμογελάνε περισσότερο, για να μη μας μοιάσουν, για να γινουν καλύτερα από μας.
Κάνε κάτι για την μοναξιά μας, που μας δέρνει αλύπητα, για τους φόβους μας που κάθονται στις ψυχές μας και δεν έχουν έλεος, για τα ψέμματα που μας λένε και που λέμε κι εμεις.
Κάνε κάτι για τις αγάπες που θέλουν προστασία, για τους ανθρωποφάγους έρωτες.
Κάνε κάτι για τα όνειρά μας να μην μείνουν όνειρα. Κάνε κάτι για να λάμψει η ζωή μας - έστω και για μια στιγμή - όπως το χριστουγεννιάτικο δέντρο.
Κάνε κάτι για να γλυκάνει η ζωή μας, για να μπορούμε να την αντέξουμε με αξιοπρεπεια ως το τέλος.
Σ` ευχαριστω Αϊ Βασίλη .....

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ
Αγαπητό μου κοριτσάκι
χαίρομαι που λαμβάνω επιστολή απ΄σένα, μετά από πολλά χρόνια .
Με είχες ξεχάσει, πως και με θυμηθηκες έτσι ξαφνικά? Δε σε μαλώνω κοριτσάκι , παράπονα σου κάνω. Με είχες αφήσει να περιμένω γράμμα σου πολύ καιρό, νόμιζα ότι δεν θα το κάνεις ποτέ.
Τα παιδιά, κοριτσάκι, τα προσέχω πάντα, εσείς μου τα χαλάτε. Τρενάκια στέλνω, βιντο παίχνιδα τα κάνετε εσεις. Τα χαλάτε τα παιδιά κοριτσάκι. Δεν τους λέτε παραμύθια για να κοιμηθούν, ούτε τους τραγουδάτε, άλλα κάνετε, γι` αυτό σας μοιάζουν.
Όσο για τα άλλα κοριτσάκι, τι να κάνω?
Πρέπει να μάθεις να διατάζεις την μοναξιά σου, κοριτσάκι.
Πρέπει να μάθεις να ζεις με τους φόβους σου. Κάντους γείτονες και μην αφήνεις τα σκουπίδια σου εξω από την πόρτα τους γιατί τότε θυμώνουν και ξυπνάνε.
Και τα ψέμματα κοριτσάκι είναι η αλήθεια μασκαρεμένη, βγάλτης τα αποκριάτικα και θα δεις, αρκεί να μη φοβηθείς κοριτσάκι.....
Οι αγάπες οριστασλια δεν θέλουν, ασπίδα είναι από μόνες τους, το εμβόλιο εναντίον του κακού.
Και οι ερωτες, ψυχή μου, μονο ανθρωποφάγοι είναι, τι ζητάς? Ο έρωτας για να ζήσει θέλει την ανθρωποθυσία του , αφού το ξέρεις καλά αυτό , κοριτσάκι....
Τα όνειρα, κοριτσάκι είναι μεγάλη υπόθεση, θέλουν καρδιά για να γεννηθούν και πείσμα για να περπατήσουν. Εγώ θα σου στείλω κουράγιο , το πείσμα το έχεις.
Μη μου ζητάς να λάμψεις - εστω και για λίγο- για να λάμψει η ζωή σου, πρέπει να λάμψει και η καρδιά σου. Αστην να λάμψει και ιδού το φως.
Η γλύκα της ζωής, κοριτσάκι, πάει μαζί με το κεντρί της μέλισσας, θα σε κεντίσει η ζωή και μετά πό λιγο θα σε κεράσει μέλι. Ετσι πάει....
Κοριτσάκι, όλα μπορούν να γίνουν, αν εσύ το θελήσεις, εγώ τι να σου κάνω?
Ένας παλιομοδήτης άγιος είμαι, για μια φορά τον χρόνο. Τόσα έμαθα, τόσα λέω.
Αντε, ξύπνα τώρα, σου αφησα το δωρο σου κάτω από το δέντρο, μη ξεχνάς να του δίνεις που και που λιγο μαρουλάκι, τα καναρίνια το κάνουν πολυ γούστο
Φιλια κοριτσακι του χρόνου πάλι....
πηγή: https://www.facebook.com/pages/Tragoydia-Eikones-Stixakia-ME-Nohma/321164411287095

4 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!