Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Τι θα αγόραζα..... Για να γελάσουμε λιγο!

      


Ένας Καθολικός, ένας Προτεστάντης, ένας Μουσουλμάνος κι ένας Εβραίος συζητούν κατά τη διάρκεια ενός δείπνου.
Καθολικός:
-Έχω μεγάλη περιουσία….Θ’ αγοράσω τη Citibank!
Προτεστάντης:
-Είμαι πολύ πλούσιος και θ’ αγοράσω τη General Motors!
Μουσουλμάνος:
-Είμαι ένας τρομερά πλούσιος πρίγκιπας…. Σκοπεύω ν’ αγοράσω τη Microsoft!
Περιμένοντας όλοι τον Εβραίο να μιλήσει, αυτός ανακατεύει τον καφέ του, βάζει το κουταλάκι προσεχτικά πάνω στο τραπέζι, πίνει μια γουλιά καφέ, τους κοιτάζει και λέει ανέμελα:
-Δεν τις πουλάω!!!

6 σχόλια:

  1. ΜΕ ΥΓΕΙΑ,
    ΧΑΡΑ,
    ΕΥΤΥΧΙΑ,
    ΑΓΑΠΗ,
    ΕΙΡΗΝΗ,
    ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ,
    ΑΣ ΞΕΤΥΛΙΞΕΙ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ
    Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΙ ΑΣ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΞΗ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
    www.i-diadromi.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ ευχαριστώ για το χαμόγελο που μου χάρισες και σου στέλνω τις ευχές μου απο καρδιάς
    Love
    x
    x
    xx
    xxx
    xxxx
    xxxxxx
    xxxxxxxx
    x
    x
    x


    (⁀‵⁀) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*””*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫
    ★enjoy the holidays and Happy new Year★

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχα
    ωραίος!!!

    Χρόνια πολλά skoyliki μου :D
    να περνάς όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημαρα Χαρα, παντα με το χαμογελο στα χειλη!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!