Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Τα θαύματα της πίστης!!

        Για να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας!!!

Ήταν ένας Μουσουλμάνος,ένας Χριστιανός και ένας Εβραίος και μιλούσαν για τα θαύματα που έχουν κάνει οι Θεοί τους για να τους βγάλουν από μία δύσκολη θέση.
Μουσουλμάνος: - Ήμουν που λέτε στην έρημο και ξαφνικά άρχισε μία ανεμοθύελα που να σε ακουμπάει και να σου σκίζει το δέρμα! Αρχίζω λοιπόν και εγώ να προσεύχομαι στον Θεό μου. Και σε μια στιγμή βλέπω γύρω-γύρω ανεμοθύελα και στη μέση ηρεμία, αδράνεια!!!
Χριστιανός: - Πω, πω! Απίστευτο! Εγώ που λέτε ήμουν με τη βάρκα μου στη θάλασσα και ξαφνικά αρχίζει μια τρικυμία με κάτι κύματα 10 μέτρα. Αρχίζω λοιπόν και εγώ να προσεύχομαι στον Θεό μου. Και σε μια στιγμή βλέπω γύρω-γύρω τρυκιμία και στη μέση ηρεμία, γαλήνη!!!
Εβραίος: - Πω, τι μου λες βρε παιδί μου; Τώρα ακούστε και εμένα. Ήταν Σάββατο και πήγαινα στην ιερά σύνοδο και όπως προχωρούσα βλέπω μπροστά μου 2 γυναίκες ημίγυμνες να με κοιτούν έντονα και να μου δείχνουν ότι με θέλουν. Και λέω στον εαυτό μου "Δεν πρέπει να υποκύψεις, είναι Σάββατο σήμερα! Μέρα του Θεού!!" Αυτές συνεχίζουν τώρα πια πιο έντονα, ξέρετε τώρα ματάκια, γλώσσα κτλ. Τι να κάνω λοιπόν και εγώ αρχίζω να προσεύχομαι στον Θεό μου. Ε, και εκέινη τη στιγμή βλέπω γύρω-γύρω Σάββατο και στη μέση Κυριακή!!!!!

4 σχόλια:

  1. χαχαχα
    έξυπνο!
    το αν πήγε στη μέση δεν μας είπε τελικά :P
    καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερό!Μου φαίνεται και το καλύτερο θαύμα:)


    https://plus.google.com/u/0/photos/110452120674079387721/albums/5700515422980559777/5960956280259129202?authkey=CPmNle_jure-uAE&pid=5960956280259129202&oid=110452120674079387721

    Χαρούμενα Χριστούγεννα εύχομαι
    με φιλιά γιορτινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!