Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΝΤΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑΣ (Κείμενο: Άννα Μπιθικώτση)



Αν μάθουμε να χαμογελάνε, η αλήθεια θα φοράει τα καλά της.Η λευτεριά δεν θα’ ναι ιδέα! Κανείς δεν θα μπορεί να μας πάρει τίποτα. Άστρα θα κοιμούνται στην αγκαλιά μας! Θα ποτίζουμε στο κήπο της ευτυχίας μας πουλιά! Θα φιλάμε το όνειρό μας στο στόμα! Θα φέρνουμε ζεστασιά στις παγωμένες καρδιές! Θα’ ναι όλα αλήθεια, ο κόσμος θα γίνει μια αγκαλιά». Ο καιρός θα περνάει ήρεμα και γαλήνια, τα όνειρά μου, θα’ ναι όνειρά σου, η ζωή μου, δικιά σου, η ζωή σου, δικιά μου κι εσύ φίλε μου που με διαβάζεις, θα με πίστευες λιγάκι, κι όλα θα’ ήτανε αληθινά…
ΚΕΙΜΕΝΟ:ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ

Σχόλιο απο Skouliki: ευχαριστώ θερμά την καλή μου φίλη Αννα για την τιμή που μου κάνει επιτρέποντας μου να δημοσιεύω εδώ μερικά από τα έργα της...



ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ ΠΟΙΗΤΡΙΑ- ΠΕΖΟΓΡΑΦΟΣ- ΧΡΟΝΙΚΟΓΡΑΦΟΣ
ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΑΞΕΧΑΣΤΟΥ SER ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!