Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Οι τελευταίες επιθυμίες του Μέγα Αλέξανδρου..........

                          

Ο Μέγας Αλεξανδρος, ξαπλωμένος βαρειά άρρωστος λίγο πριν πεθάνει ,κάλεσε τους συμβούλους του με σκοπό να τους αναθέσει τις τελευταίες του επιθυμίες που ήταν τρεις.
1.Θέλω το φέρετρο μου να το μεταφέρουν οι καλύτεροι Γιατροί της εποχής μου.
2.Θέλω οσα απόκτεισα σ'αυτη την ζωή (χρυσάφι ,ασήμι, διαμάντια κτλ) να αφήνονται κάθε μέτρο στο χώμα μέχρι να φτάσετε στο νεκροταφείο.
3.Τα χέρια μου θέλω να κρέμονται έξω από το φέρετρο χωρίς καμία υποστήριξη και να φαίνονται καθαρά οι παλάμες μου.
Οι σύμβουλοι του τον ρωτούν...γιατί όλα αυτά τα παράφρονα πράγματα ?
και απαντά:
1.Θέλω να με μεταφέρουν οι καλύτεροι γιατροί για να καταλάβει ο κόσμος οτι οι γιατροί δεν μπορούν να κάνουν τίποτα μπροστά στον θάνατο!
2.Να αφήσετε στο πάτωμα όλα όσα απέκτησα για να καταλάβει ο κόσμος οτι οτιδήποτε και αν αποκτήσει εδώ στην γη...στην γη θα μείνει !
3.Να κρέμονται τα χέρια μου έξω και να βλέπουν τις παλάμες μου για να καταλάβει ο κόσμος οτι με δυο άδεια χέρια ερχόμαστε σ'αυτο τον κόσμο και με δυο άδεια χέρια φεύγουμε!

2 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!