Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Αλλάζοντας το χρώμα στις γλάστρες μου ξανά....


Μπήκε η άνοιξη και πριν τα λουλούδια μου μεγαλώσουν, είπα να κάνω μια νέα ανακαίνιση στο μπαλκόνι μου.
Χρήματα για πολλά πολλά δεν υπάρχουν, όποτε μια αλλαγή εύκολη είναι να αλλάξω για ακόμα μια φορά το χρώμα στις γλάστρες μου.
Τι παράξενο ένα νέο χρώμα, σου δίνει την αίσθηση του καινούργιου, της ανανέωσης.....
Είχε περισσέψει λίγο λαχανί χρώμα πλαστικό από τότε που έβαψα το παιδικό δωμάτιο (ποτέ δεν πετάμε τίποτα, αρχή μας αυτή!!).
       

Με αυτό πέρασα 2 χέρια: γλάστρες, πιατάκια, αλλά και βάσεις ακόμα......
Το αποτέλεσμα;;;;
Εμένα με ενθουσίασε για ακόμα μια φορά....

Η εικόνα μιλάει από μόνη της νομίζω!!!
Skouliki

2 σχόλια:

  1. μουδωσες ιδέα τωρα...να σαι καλά καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΚΑΛΆ, ΕΊΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΓΕΝΑΣ ΠΆΝΤΑ ΚΑΛΕΣ ΙΔΕΕΣ..... ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!