Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ 8 ΧΡΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΣΤΙΣ 20:00, ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ «ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΣΙΩΠΗΣ», ΣΤΟ FOCUS WEB TV.



Για όσους το χάσουν   υπάρχει και το ηλεκτρονικό αρχείο του σταθμού:
Αλληλογραφία Σιωπής

Καλημέρα και καλή Κυριακή αγαπημένοι μου φίλοι !Με αγάπη και συγκίνηση σας προσκαλώ να παρακολουθήσουμε μαζί τις παραστάσεις της ψυχής μου πίσω από τα φώτα, αύριο Δευτέρα 1 Απριλίου με αφορμή στις 7 Απριλίου τη συμπλήρωση 8 χρόνων από το θάνατο του ακριβού μου πατέρα ΓΡΗΓΟΡΗ του δικού σας ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ ερμηνευτή της Ρωμιοσύνης, όπου νοητά θα είναι μαζί μας.
Θα του γράψω γράμμα και θα το ακουμπήσω με σεβασμό και ανείπωτη λατρεία στα σκαλιά του παραδείσου. Θα του διαβάσω το συγκινητικό γεμάτο αγάπη γράμμα της μάνας μου Θεοκλείας, της πρώτης του γυναίκας που μαζί πορεύτηκαν τρεις δεκαετίες από τα δύσκολα πεινασμένα τους χρόνια στο Περιστέρι ως την καταξίωση του. Πρόκειται για το γράμμα που του έγραψε τη μέρα που τον αποχαιρέτησε με σπαραγμό στο στερνό του ταξίδι. Θα δει το φως της δημοσιότητας για πρώτη φορά η συγκλονιστική επιστολή του ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ προς έμενα και τη μητέρα μου, όπου ο Μίκης της αιωνιότητας ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ αλήθειες για το ρόλο της Θεοκλείας στη ζωή του Γρηγόρη και τα πιστεύω του για μένα! Θα μάθετε μέσα από τις σελίδες του βιβλίο μου «ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ 1922-2005» που θα διαβάσω, κάτω από ποιες συνθήκες, που και πως, μετά δυο ολόκληρα χρόνια ειδωθήκαμε πατέρας και κόρη μέσα από σκηνές που δε θα ήθελα ούτε εχθρός μου να ζήσει, ενώ οι διάλογοι μας σε κείνη μας την άγια συνάντηση θα κάνει ακόμα και πέτρες να δακρύσουν.. Στο μουσικό μέρος της εκπομπής μέσα από ένα βίντεο ντοκουμέντο από το προσωπικό μου αρχείο ο Σερ Μπιθί ερμηνεύει «ΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ», ενώ ο ερμηνευτής Σωτήρης Δογάνης και ο σολίστ στη κιθάρα Σπύρος Κονσολάκης θα αποδώσουν τα τραγούδια «ΑΠΡΙΛΗ ΜΟΥ» ΚΑΙ «ΝΥΧΤΑ ΜΑΓΙΚΙΑ»
Ραντεβού όλοι σε αυτή τη «συνάντηση» με τον Γρηγόρη μας !
ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ
Σχόλιο απο Skouliki: Η ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ είναι η κόρη του αείμνηστου σερ της ελληνικής μουσικής σκηνής, και   την ευχαριστώ  για όλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!