Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Το τραγούδι της ξενιτιάς (Φεγγάρι μάγια μου κανες).:Δημήτρης Μητροπάνος





Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης,
Στίχοι: Ερρίκος Θαλασσινός.
Εκτελεση: Δημήτρης Μητροπάνος
Πρώτη εκτέλεση: Γρηγόρης Μπιθικώτσης.




Φεγγάρι μάγια μου 'κανες
και περπατώ στα ξένα
είναι το σπίτι ορφανό
αβάσταχτο το δειλινό
και τα βουνά κλαμένα
Στείλε ουρανέ μου ένα πουλί
να πάει στη μάνα υπομονή

Στείλε ουρανέ μου ένα πουλί
ένα χελιδονάκι,
να πάει να χτίσει τη φωλιά
στου κήπου την κορομηλιά
δίπλα στο μπαλκονάκι,
στείλε ουρανέ μου ένα πουλί
να πάει στη μάνα υπομονή

Να πάει στη μάνα υπομονή
δεμένη στο μαντίλι
προικιά στην αδερφούλα μου
και στη γειτονοπούλα μου
γλυκό φιλί στα χείλη

2 σχόλια:

  1. Αυτή η ξενιτιά..ποσους μα στέρησε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλο σαββατοβραδο Κουλα........
    αληθεια ποσους.......
    αλλα αυτοι ειναι η δυναμη μας..... οι Ελληνες της διασπορας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!