Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

ΜΗ ΖΗΤΑΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΓΝΩΜΗ


ΣΤΙΧΟΙ:ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ
ΜΟΥΣΙΚΗ:ΚΩΣΤΑΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ 
ΕΡΜΗΝΕΙΑ:ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΡΝΗΣ
CD: "Η ΑΓΑΠΗ ΑΡΓΗΣΕ ΝΑ ΄ΡΘΕΙ"
ΠΑΡΑΓΩΓΗ:ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ "ΣΕΙΣΤΡΟΝ"
ΜΗ ΖΗΤΑΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΓΝΩΜΗ

Μη ζητάς τη δική μου συγνώμη
δεν αλλάζουνε οι δρόμοι
ότι ζήσαμε τελειώνει

τώρα η νύχτα μου βουρκώνει
μα σε νοιάζομαι

Μη μιλάς με κουβέντες λαθραίες
δεν αλλάζουν τις ιδέες
τα λάθη σου με έντυσαν πόνο
σταματάω εδώ το χρόνο που με μάτωσε

Γιατί ήσουν είσαι και θα είσαι η πρώτη αγάπη μου
Η μεγαλύτερη και η καλύτερη που με σημάδεψε

Μη ρωτάς τι θα γίνει με μένα
σπάσαν όλα μου τα φρένα
μες το άδειο μου το βλέμμα
στην αλήθεια μου ήσουν ψέμα
που το πίστεψα

Φεύγω κύριος έτσι όπως ήρθα
Μες τη βρόχινη μου νύχτα
θα γυρνώ σα τρελός και σα ξένος
Στο κατάρτι της πίκρας δεμένος
με τη σκέψη σου

Don't Ask For My Apology

Don't ask for my apology
The roads won't change
Everything we lived in is ending
Now the night is crying
I care about you

Don't talk with illegal words
They don't change ideas
Your mistakes made pain drunk
I end time here
That made me bleed

Because you were, you are and you will be
My first love
The biggest and the best
That scarred me
I leave like a gentleman, just how I came
In my rainy night
I will turn like a crazy stranger
I will be tied on the mast of bitterness
With you in mind (translesion by Matina Chatzichristou)


Σχόλιο απο το Skouliki:
Ευχαριστώ θερμα την ευαίσθητη αυτη ψυχούλα για την τιμή που μου κάνει επιτρέποντας μου να δημοσιεύω μερικά απο τα εργα της

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!