Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Σκέψεις με ασπιρίνη;;;;;;;;;;;;;



Σαν το κεφάλι μου πονεί
καμία σκέψη δεν μπορεί
μέσα στο άδειο μου κενό
με τι λογική να κάνω;

Μια ασπιρίνη πως μπορεί
τον πόνο να απαλύνει;;
δώσε χουφτιές τα φάρμακα
μοιάζω να κάνω πλάκα;;

Δίωξε τις σκέψεις μακριά
αυτές μου λιώνουν τα μυαλά
δώσε κενό στα αισθήματα
κάνε τις έγνοιες μου θύματα…..

Σταμάτα να μου παραμιλάς
την προσοχή έτσι δεν τραβάς
ετσι μόνο με πονοκεφαλιάζεις
τα έργα, με λόγια δεν αλλάζεις

Δίωξε τον πόνο απ την κεφαλή
κάτι έτσι ίσως και να γενεί
τότε ίσως σε ακούσω πιο καλά
μα τώρα το κεφάλι μου πονά

Με μια ασπιρίνη δεν μπορείς
όλα θετικά για να τα δεις
θέλει και πράξεις να γενούν
όπου τις σκέψεις να σκορπούν!

2 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!