Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Ανησυχώ που είναι στιγμές.....



Είναι στιγμές που ανησυχώ
ψάχνω τον άλλο μου εαυτό
κάποτε είχα τον τρόπο να τον βρω
μα τώρα μαζί του παίζω κρυφτώ

είναι στιγμές που το μυαλό
δεν κάνει οτι προστάζω εγώ
παιχνίδια κάνει της καρδιάς
δεν λογαριάζει αν πονάς

Ανησυχώ που είναι στιγμές
στο εικοσιτετράωρο τόσες πολλές
και μου φρακάρουν την ζωή
που ψάχνει αδιέξοδο άδικα να βρει

όσο μου φεύγει ο καιρός
πράγματι νιώθω είμαι τρελές
χάνω του εαυτού μου πολλές φόρες
το κομματάκι εκείνο το υγείες
skouliki

Σχόλιο από Skouliki: αφιερωμένο στην φίλη μου Λουκία που μου το ενέπνευσε!

4 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!