Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Λατρεύω την βροχή

       
Λατρεύω την βροχή σαν πέφτει
που όλους τους μπερδεύει
τα δάκρυα  που δεν φαίνονται
μες στην βροχη ξεπλένονται..



Ρίξε θεέ μου ακόμα μια βροχή
κοντά μου να την φέρεις
γιατι απόψε δεν μπορεί
ξέρω πως θα τα καταφέρεις

Λατρεύω το κάθε τι απο τη βροχή
νερό κι αστροπελέκια
έτσι όπως η φύση αγκομαχεί
γεμίζει η σκέψη απο σεκλέτια:

Σαν τη βροχή στο σώμα σου
κολάει με το μπλουζάκι
να μπόρεια να μουν κοντά σου
για να σε κέρναγα καυτό φιλάκι....

Κι όταν τρομάζεις στις βροντές
σε βλεπω όπως τρέμεις
την αγκαλιά μου οπως ποτές
να μπαίνεις και να μένεις....

Λατρεύω θεε μου την βροχή
που όνειρα μου φέρνει
της φαντασίας μου η αρχή
κοντά σου που με στέλνει..........

skouliki


2 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!