Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2012

Θύμωσες; κάτσε στην μοναξιά σου!;;


Σε σε μιλώ που θίχτηκες
Κι όλο λες για δε σου μιλάω
Θυμήσου πως όμως ανοίχτηκες
Σ΄ τσι προσβολές σου θα απέχω
   
Κι μη θαρρείς μετά από σε
Πως μου σώνεται ο κόσμος
Άκου λοιπόν λογάριασε
για με, ετσι μου ΄φύγε ο πόνος….

Όσο κι αν πάλεψα να ιδείς
Σ΄τσου φίλους μου πως σε έχω
εσύ τηρούσες να μου ειπείς
καμπούρες για δεν έχω!!!

Κάτσε λοιπόν στον θρόνο σου
Στης μοναξιάς την θέση
Μονάχη με τις πράξεις σου
μ΄ έκαμες να σε τηράω έτσι….


skouliki

2 σχόλια:

  1. Ο ιδιωματισμός μ'αρέσει:))

    Αφιερωμένο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα Ζουζου, λιγο παλιό αλλά πάντα επίκαιρο, ναι αφιερωμένο σε μια ψυχή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!