Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Πόσο κοστίζει;;


- Παπά μου αμάρτησα.
- Εξομολογήσου τέκνο μου και ο θεός θα σε συγχωρέσει.
- Να, τις προάλλες βγήκα με έναν άντρα και… μου έπιασε το χέρι.
- Το χέρι;
Ανοίγει ο παπάς το ευρετήριο και ψάχνει στο «Χ». Το βρίσκει. Γυρίζει προς την κοπέλα και της λέει:
- Μία μετάνοια, δύο προσευχές και ο θεός θα σε συγχωρέσει.          
- Παπά μου, όμως ο άντρας μετά άφησε το χέρι μου και μου έπιασε το βυζί.
- Το βυζί;, αναφωνεί ο παπάς.
Ανοίγει το ευρετήριο και ψάχνει στο «Β». Το βρίσκει. Γυρίζει προς την κοπέλα και της λέει:
- Δύο μετάνοιες, τρεις προσευχές και ο θεός θα σε συγχωρέσει.
- Παπά μου συγχώρα με. Δε σταμάτησε εκεί. Μετά κατέβασε το χέρι του και μου χάιδεψε το μ@@@ί.
-Το μ@@ί; φωνάζει ο παπάς.
Ανοίγει πάλι το ευρετήριο και ψάχνει στο «Μ». Το βρίσκει, γυρίζει προς την κοπέλα και της λέει:
- Τέσσερις μετάνοιες, επτά προσευχές και ο θεός θα σε συγχωρέσει.
- Μετά παπά μου εγώ άρχισα να νιώθω κάτι μέσα μου και έτσι δεν άντεξα. Γονάτισα και του πήρα μια π@@α.
- Π@@α;!;!, αναφωνεί με ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη ο παπάς.
Ανοίγει το ευρετήριο και ψάχνει στο «Π». Δε βρίσκει τίποτα. Ξαναψάχνει μία, δύο, τρεις φορές αλλά τίποτα.
Εκείνη την ώρα περνούσε απο έξω ο πατέρας Ακάκιος. Όταν τον είδε ο παπάς άνοιξε την κουρτίνα και του λέει:
- Πατέρα Ακάκιε? Για την π@@α τι δίνουμε;
- Αν είναι καλή 20 ευρώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
χαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!