Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 7 Απριλίου 2012

ΘΕΛΩ ΕΝΑΝ ΠΡΙΓΚΗΠΑ-ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΛΤΑΤΟΥ-ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΕΡΖΗΣ-ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ

ΣΤΙΧΟΙ:ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ
ΜΟΥΣΙΚΗ:ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΕΡΖΗΣ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ:ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΛΤΑΤΟΥ


Είδωλα και εικόνες τα όνειρά μου,
σ'ένα δυαράκι η μοναξιά μου..    
όλα πληρωμένα κι είμαι μόνη..
μα όλο κάποια αγάπη με πληγώνει...

Μέσα μου απέραντο κενό...
άλλο είναι το θέλω κι άλλο το μπορώ...
δεν μπορώ να ζω με παραμύθια...
θέλω έναν πρίγκηπα,στ'αλήθεια...

Έρχονται και φεύγουνε τα χρόνια..
κι όμως νιώθω σαν παιδί ακόμα...
ήθελα κι εγώ κάτι ν'αλλάξει...
μα η καρδιά μου τόσο έχει τρομάξει...


Μέσα μου απέραντο κενό...
άλλο είναι το θέλω κι άλλο το μπορώ...
δεν μπορώ να ζω με παραμύθια...
θέλω έναν πρίγκηπα,στ'αλήθεια...

Έρχονται και φεύγουνε τα χρόνια..
κι όμως νιώθω σαν παιδί ακόμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!