Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Αίτημα φίλου προς τον άνθρωπο που είναι δίπλα του

Κλεμμένο απο το FB  αλλά μάλλον πρέπει να το  διαβάσουμε!

ΑΙΤΗΜΑ ΣΚΥΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ

Η δική μου ζωή ειναι 10-15 χρόνια.
Κάθε απομάκρυνση απο εσένα μου προκαλεί θλίψη.
Εσύ με απόκτησες. Έχε μου εμπιστοσύνη.
Ποτέ δεν θα σε απογοητεύσω επίτηδες.
Μην θυμώνεις μαζί μου για μεγάλο χρονικο διάστημα και μη με τιμωρείς κλείνοντας με σε περιορισμένο χώρο.       
Εσύ εχεις τους φίλους και τη διασκέδαση σου.
Εγώ έχω μόνο εσένα.
Μίλα μαζί μου και δεν πειράζει αν δεν τα καταλαβαίνω όλα, φτάνει οτι ακούω τη φωνή σου.
Σκέψου όταν με χτυπάς οτι θα μπορούσα εύκολα εγώ να σε δαγκώσω όμως δεν το κάνω.
Αν κάνω λαθη στη δουλειά ή ειμαι τεμπέλης, σκέψου ότι μπορεί να μην αισθάνομαι καλα ή να ειμαι κουρασμένος.
Περιποιησου με οταν θα είμαι γέρος και εσυ μια μέρα θα γεράσεις.
Στις δύσκολες ώρες να είσαι πάντα μαζί μου.
Μαζί σου πάντα θα περνούν ολα πιο ελαφριά.
Άμα θα έρθει ο χρόνος μου, μην αφήσεις να βασανίζομαι και σε ώρα ανάγκης τελείωσε μου τα βάσανα.
 Μονο σε παρακαλώ αυτή τη στιγμή να είσαι μαζί μου.

                                 Ο δικός σου τριχωτός ΦΙΛΟΣ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!