Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Artistico E-radio το ράδιο μας!!!!!!!!!!

το  αγαπημένο μας ράδιο ξανά μαζί μας!

http://artisticoeradio.listen2myradio.com/

και φυσικά του αφιερώνω το παρακάτω ποίημα.....
ΡΑΔΙΟ ΑΡΤΙΣΤΙΚΟ
Το ράδιο που μου χει πάρει τη ψυχή
Δεν έχει ποτέ διαφημίσεις  

Μονό ακούω σε αυτό μουσική
Σπάνιο τα σχόλια και οι ειδήσεις

Όχι δεν είναι κανάλι κρατικό
δεν είναι επαγγελματίες
είναι ένα κανάλι ομαδικό
παρέα μας κρατούν και κυρίες

Η μια με την γλυκιά της τη φωνη
Σε άλλους κόσμους με ταξιδεύει
με κάνει να νιώθω ότι είμαι εκεί
γεμάτη αγάπη με γοητεύει

κι άλλη νομίζω είναι ροκού
ξένη μουσική ολο μας βάζει
κάτω πετά την κουρελού
στο χορό όλους μας μπάζει

ένα ευχαριστώ πώς να τους πω
μαζί τους πάντα έχω παρέα
κι μέσα από το ιντερνετ εδώ
στη ζωή μου δίνουν νέο αέρα…..

ευχαριστώ τους φίλους μου
σε ράδιο που ειν φανταστικό
στην τέχνη που ωθεί πάντα το νου
φίλοι εκει στο ΡΑΔΙΟ ΑΡΤΙΣΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!