Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Τα όνειρα χρειάζονται φτερά: Αντώνης Ρεπάνης



μουσική:
στίχοι:
ερμηνευτής: Αντώνης Ρεπάνης

Σταμάτησε για αγάπες να μου λες
για όνειρα ωραία και μεγάλα
εμένα μια αγάπη από το χτες
δεν μ΄ άφησε κουράγιο ούτε στάλα

Για κοίταξε τριγύρω μου καλά
ερείπια με ζώνουν σωριασμένα
τα όνειρα χρειάζονται φτερά
κι εμένα τα φτερά είναι σπασμένα

Προχώρησε το δρόμο σου λοιπόν
και άσε με την μοίρα μου να τα ΄χω
με άλλη αγάπη ζήσε το παρόν
εγώ μπορεί να ζω μα δεν υπάρχω

Για κοίταξε τριγύρω μου καλά
Ερείπια με ζώνουν σωριασμένα
Τα όνειρα χρειάζονται φτερά
Κι εμένα τα φτερά είναι σπασμένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!