Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

ΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΕΣΥ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ



Στίχοι: Ναταλί
Μουσική: Γεωργίου Σπύρος
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Πλούταρχος


Ώρες-ώρες κι εγώ, απορώ πως αντέχω
Είμαι τόσο κενός που ούτε ελπίδα δεν έχω
Μόνο ένα μπορεί απ' αυτό να με σώσει
Αν θα έρθεις εσύ που με έχεις πληγώσει

Αν θα έρθεις εσύ, η ζωή μου θ' αλλάξει
Κάθε τι που πονά μια για πάντα θα πάψει
Οι πικρές μου στιγμές
σε χαρές θα γυρίσουν
Κι όσες έχω πληγές μία μία θα σβήσουν..

Αν θα έρθεις εσύ μόνο εσύ αν γυρίσεις
Την κενή μου ζωή με ζωή θα γεμίσεις

Αν θα έρθεις εσύ.........

Ώρες-ώρες κι εγώ απορώ με τι μοιάζω
Είμαι τόσο ψυχρός που
ο ίδιος τρομάζω
Και κανένας αυτό δεν μπορεί
να το νιώσει
Μόνο εσύ το μπορείς
που με έχεις σκοτώσει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!