Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Το εγώ : ένα ποίημα της Ελένης Λεμονή..

ποιητική συλλογή «εγώκοσμος Ποίηση »
της Ελένης Νικολάου Λεμονή ….
Αθήνα 1995.
Το εγώ

Κοιτάζω τον εαυτό μου
στον καθρέφτη
και πυροβολώ!

Το εγώ μου γκρεμίζεται…..
Χιλιάδες μικρά κομμάτια
σε κάθε κομμάτι γυαλιού
λίγο από το εγώ μου….
Μαζεύω τα κομμάτια,
μάταια προσπαθώ
να συναρμολογήσω την εικόνα…
Ένα ασυνάρτητο πορτραίτο.
Ματώνουν τα δάχτυλα
και στα αυτιά μου αντηχεί
η ηχώ του πυροβολισμού….
… Ήταν τότε που με βρήκες
με ματωμένα χέρια.
…Ήταν τότε που ήθελα βοήθεια.
…Ήταν τότε που δεν κατάλαβες
τι έδειχνε η εικόνα
μια ματωμένη εικόνα
χωρίς λόγια…..

Από την ποιητική συλλογή «εγώκοσμος-  Ποίηση » της Ελένης Νικολάου Λεμονή ….    Αθήνα 1995.



Να ευχαριστήσω την φίλη μου για τις ποιητικές της συλλογές που όχι μόνο μου χάρισε αλλά μου τις απέστειλε κιόλας ….
Την ευχαριστώ θερμά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!