Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ Μ ΑΓΑΠΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ: ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ



Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος


Εμένα δε μ' αγάπησε κανείς
δεν ένιωσα ποτέ ένα χάδι
πού είσαι μάνα να με δεις
δεν είναι δίπλα μου κανείς
το τελευταίο βράδυ


Άνθρωπο δεν έχω να με κλάψει
ούτε ένα κεράκι να μ' ανάψει
Μόνος ήμουν μόνος είμαι χάρε μου
την ψυχή μου πάρε μου
Μόνος ήμουν μόνος είμαι χάρε μου
την ψυχή μου πάρε μου

Εμένα δε με νοιάστηκε κανείς
ο πόνος μοναχά με ξέρει
μου 'χουνε πάρει τη χαρά
και μου 'χουν κόψει τα φτερά
με δίκοπο μαχαίρι

Άνθρωπο δεν έχω να με κλάψει
ούτε ένα κεράκι να μ' ανάψει
Μόνος ήμουν μόνος είμαι χάρε μου
την ψυχή μου πάρε μου
Μόνος ήμουν μόνος είμαι χάρε μου
την ψυχή μου πάρε μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!