Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 7 Αυγούστου 2011

Θυμωμένο μου ήρθες απόψε - Ζακυνθινές Καντάδες




Θυμωμένο μου ήρθες απόψε
θυμωμένο για μένα πολύ
μα εγώ φταίξιμο φώς μου δεν έχω
παρά έχω αγάπη χρυσή


Για θυμήσου καθόμασταν μόνοι
στου χωριού μας τη βρύση τα δυό
τα νερά τα κρυστάλλινα τρέχαν
και κοιμόνταν βαθιά το χωριό

Το φεγγάρι μας έκανε κύκλους
πόσο μοιάζαμε φως μου τα δυό
και μας έλεγε κάνετε χάδια
και θα γίνομαι πιο λαμπερό

Αγγελέ μου δεν θέλω να κλάψεις
άγγελέ μου δεν θέλω να κλαίς
παρά να'ρθεις στο μνήμα μου πάνω
και τραγούδια του έρως να λες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!