Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Προδομένη Αγάπη, ένα ποίημα της Αννα Μπιθικώτση


Θέλω να χτίσω ένα παλάτι
Κι εκεί εσένανε να κρύψω
Όσα λησμόνησες να φυλακίσω  

Ξετρελαμένα όνειρα στα υπόγεια να ρίξω
Τις νύχτες θα πετάει ένας γλάρος
Τις μέρες με την παγερή ησυχία
Ένα ρολόι θα μετράει την απουσία
Κι εσύ βελόνα που τρυπάει σαν μοναξιά
Θα με ματώνεις μες στη τόση νοσταλγία
Μες στης ψυχής μου την ατελείωτη εξορία
Εγώ θα γράφω τη δική σου προδοσία
Ξενιτεμένη σε ένα πύργο δίχως μπαλκόνια
Θα εκτελώ μέσα στις μνήμες μου τ΄ αηδόνια Για να ακούω την φωνη σου…..
Άννα Μπιθικώτση


και επενδυμένο με μουσική σε βίντεο από την ίδια...... απολαύστε το!!!!!!!

ποίηση:Άννα Μπιθικώτση
Μουσική:Σταμάτης Σπανουδάκης

Πρόλογος: Σ΄αγαπώ
Μέρος πρώτο: Σ΄αγαπώ
Μέρος δεύτερο:Σ΄αγαπώ
Πρόσθετες σημειώσεις: Σ΄αγαπώ κι ας με πρόδωσες





ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ ΠΟΙΗΤΡΙΑ- ΠΕΖΟΓΡΑΦΟΣ- ΧΡΟΝΙΚΟΓΡΑΦΟΣ
ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΑΞΕΧΑΣΤΟΥ SER ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ
Γραφει καθε Δευτερα -Τεταρτη -και Παρασκευη στην στηλη μου "Αντι σιωπης",στον αδεσμευτο Τυπο.

2 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΥΠΕΡΟΧΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΜΟΥ "ΚΛΕΦΤΗ"
    ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ,ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
    ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!