Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 21 Μαΐου 2011

ΧΑΡΙΣΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ένα ποίημα από την φίλη ΕΛΕΝΗ ΣΕΡΓΙΟΥ

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ,
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Κοίτα τι όμορφα που είναι εδώ
με τους στίχους μου -μες στο φως λουσμένοι όλοι
κι ας έχει ρίξει πάνω τους το πέπλο της η νύχτα-
να σε κυνηγούν παιχνιδιάρικα.


Δες πως κουλουριάζονται οι λέξεις μου στα πόδια σου
και γουργουρίζουν από απόλαυση που σε αγγίζουν.
Ανασαίνουν πλάι σου θεία πνοή (το άρωμά σου;)
και κοιτούν το απλωμένο σου χαμόγελο
να αναπαύεται νωχελικά εδώ ανάμεσα στους στίχους μου
με την ασπαίρουσα θέα στο υπερκόσμιο τοπίο
που κανείς δεν βλέπει εκτός από μένα και σένα.

Έλα τώρα, χαμογέλασέ μου πάλι
με το χαμόγελο που ανοίγει τον παράδεισό μου
και σβήνει τις ρυτίδες μου
αυτές που χαράζουν στην μνήμη το πρόσωπο που λάτρεψα
το πρόσωπό σου με το κυματιστό χαμόγελο.

Έλα τώρα, χαμογέλασέ μου ακόμα μια φορά.
Ένα χαμόγελο για την γιορτή μου!
Έλα, δεν μας βλέπει κανείς.

Είδες τι εύκολο που ήταν;

ΕΛΕΝΗ ΣΕΡΓΙΟΥ
Το ποίημα αυτό θα εμπεριέχεται στην πρώτη της Ποιητική Συλλογή που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2011 από τις Εκδόσεις ΙΩΛΚΟΣ

Ευχαριστώ την ΕΛΕΝΗ ΣΕΡΓΙΟΥ που μου επέτρεψε να δημοσιεύσω το ποίημα αυτό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!