Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Ο ζαβολιαρης: Μητροπάνος Δημ


Μητροπάνος Δημήτρης
Μουσική/Στίχοι: Δερβενιώτης Θεόδωρος


Μπορεί να ήμουν ζαβολιάρης και ξενύχτης
και με γυναίκες να περπάτησα πολύ
Μα απ' τη στιγμή που ήρθες μες στα όνειρά μου
έγινα άγιο και ήσυχο παιδί

Ζαβολιάρη, ζαβολιάρη μη με ξαναπείς ποτέ
σ' αγαπώ και σου το δείχνω έρωτά μου δυνατέ
Δίχως την παραμικρή αμφιβολία
συ θα είσαι της καρδιάς μου η κυρία

Μπορεί να ήμουν ζαβολιάρης, δεν στο κρύβω
και σαν πουκάμισο να άλλαζα αγκαλιές
Αλλά αυτό δεν είναι αμάρτημα νομίζω
Εσύ που άργησες να 'ρθεις, εσύ τα φταις

Ζαβολιάρη, ζαβολιάρη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!