Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

HACHIKO, A DOGS STORY Η ταινία ενός σκύλου... ήρωα, του ΗΡΩΑ ΦΙΛΟΥ!!!!!!!

Σήμερα είδα την ταινία: HACHIKO, A DOGS STORY.., δεν είμαι καλός στην περιγραφή έτσι με λίγα μόνο λόγια θα προσπαθήσω να σας βάλω στο κλίμα:

Ένας καθηγητής βρίσκει στο σταθμό του τρένου ενα κουταβάκι και το παίρνει σπίτι του παρόλες τις αντιρρήσεις της γυναίκας του.



Το μεγαλώνει με αγάπη, και γίνονται φίλοι. Ο σκύλος μεγαλώνοντας τον ακολουθεί κάθε μέρα μέχρι το σταθμό για να τον αποχαιρετήσει, και τον περιμένει το απόγευμα πάλι στο σταθμό οταν επιστρέφει σπίτι.




Μια μέρα το σκυλάκι αυτό προαισθανόμενο το κακό δεν ήθελε να αφήσει το αφεντικό του να φύγει. Επιστράτευσε μάλιστα και παιχνίδια που ποτέ δεν έκανε μέχρι τότε, αλλά άδικα: Ο καθηγητής πήγε στη δουλειά του έπαθε έμφραγμα και πέθανε....

Ο σκύλος τον περίμενε στο σταθμό όπως κάθε μέρα τον καθηγητή μάταια... Μετά την κηδεία η κόρη του και η σύζυγος του μετακόμισαν από την πόλη που έμεναν και πήραν μαζί και το σκύλο.... Αυτός έδειχνε στεναχωρημένος παρολη την αγάπη που του έδιναν τα νέα του αφεντικά, έτσι μια μέρα τον άφησαν ελεύθερο να φύγει..
Έφυγε ο σκύλος απο το νέο του σπίτι και επέστρεψε στην παλιά πόλη που έμενε και έκανε σπίτι του το σταθμό.

Εκεί καθόταν κάθε μέρα πρωί βράδυ στην θέση που περίμενε και τον καθηγητή. Οι περαστικοί και οι εργαζόμενοι στο σταθμό είχαν αναλάβει την διατροφή του, και φυσικά ήταν πλέον πασίγνωστος για την αφοσίωση του. Μετά από 10 χρόνια, γέρος πλέον ο σκύλος, περιμένοντας στο ίδιο πάντα σημείο τον καθηγητή, πέρασε για να αποθέσει μερικά λουλούδια η χήρα του καθηγητή στο τάφο του, είδε τον σκύλο τον αγκάλιασε και κάθισε μαζί του...


Σε αυτή την θέση βρήκε και τον δρόμο για να πάει στην αιωνιότητα μαζί με το αφεντικό του.... 
Σας συνιστώ να την δείτε την ταινία....Δεν ξέρω τι κλίμα μετέφερα αλλά τα δάκρυα μου ακόμα τρέχουν..
 Μου έμαθαν την σημασία της αφοσίωσης, και ότι ποτέ δεν πρέπει να ξεχνάς αυτους που αγαπάς
Hachiko Η ιστορία ενός σκύλου
Σκηνοθεσία: Λάσε Χάλστρομ
Σενάριο: Stephen P. Lindsey, Kaneto Shindo
Ηθοποιοί: Sarah Roemer, Γκιρ Richard, Allen Joan, Αλέξανδρος Τζέισον, Κάρι-Hiroyuki Tagawa



SKOULIKI

9 σχόλια:

  1. Εξαιρετική υπόθεση και εξαιρετική η αφήγησή που έκανες, αγαπητέ μου φίλε. Μού θύμισε την πρόσφατη δολοφονία δύο ηλικιωμένων αδερφών, από αγνώστους και τον αφοσιωμένο σκύλο τους που παρέμενε ακίνητος, μπροστά στην πόρτα τού σπιτιού τους, για ώρες και ώρες. Είχαμε δει το σχετικό βίντεο, μέσα από τις Ειδήσεις και η συγκίνηση ήταν διάχυτη σε όλους μας. -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρις σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου, ναι εξαιρετική ταινία και υπόθεση:
    ακομα μια φορα μου εδωσαν να καταλαβω ποσο άνθρωποι ειναι τα ζωα και ποσο ζώα ειμαστε εμεις......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. H Περιήγησή μου στην σελίδα σου και ο,τι εχω διαβάσει, μέχουν συγκινήσει βαθύτατα. Η Ιστορία της Μιτση μου θύμισε την αγαπη μου για το σκυλι της γειτονιάς μου, σκέψου δεν ηταν και δικό μου, μα παντα εξω απο την πορτα μου βρισκοταν μιλάγαμε, ναι,μιλάγαμε, καιμε αγκάλιαζε, καθοταν δίπλα μου και ακουγε ο,τι του ελεγα,σηκωνε το μπροστινό του ποδι λες και χαίδευε το κεφάλι μου. Το Αφεντικό του ελειπε,καιεπαιρνε αγαπη απο μένα.Πολλες οιΙστορίες μαζί του, ώσπου μια μερα ειδα το σπιτι κλειστό, ο σκύλος πουθενα,καμια κινηση, εμαθα αργότερα οτι αλλαξαν σπιτι...και θυμηθηκα την ανησυχία του την προηγουμενη μερα, που να φανταστώ..ακομα τον θυμάμαι,και δεν θα τονξεχασω ποτέ.!!Ειδες? με παρεσυρε η συγκινητική και εξαιρετικη σου αφήγηση.!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νεφελη, με συγκινεί ιδιαίτερα οταν ενας άνθρωπος αγαπά τα ζώα, ακομα περισσότερο οταν δεν ντρέπεται να το δείξει και να το πει, να εισαι παντα καλα, αλήθεια, ποσες ιστορίες θα μπορούσαμε να γράψουμε ο καθένας για την σχεση του με κάποιο ζώο....
    σε ευχαριστω για την επισκεψη σου στη σελιδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΤΑΙΝΙΑ..ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΤΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΖΩΗΣ..ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΤΑΙΝΙΑ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΠΟΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ...ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. einai suglonistikh tainia.....pragmatika uperoxh...oses fores k n thn dw suginoume....
    toso suginitikh h sxesh anamesa se antrwpo k skulo....poso to eniwsan k epaiksan oi htopioi...p s evgazan auto t sunaisthima
    posa polla mporeis n matheis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. η σχεση των ανθρωπων με τα ζωα δεν εχει ορια.... απλα οταν αγαπανε αγαπανε για παντα!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πιστευω οτι η περιγραφη σου ηταν ΤΕΛΕΙΑ!με βοηθησες παρα πολυ στο να γραψω ενα project!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!