Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΣΗ ΒΔΟΜΑΔΑΣ Ζακυνθινές Καντάδες (Λαϊκό τραγούδι από την ορεινή Ζάκυνθο)







Ω! Κυριακή (2) και βράδιωσε
Ω! Κυριακή και βράδιωσε, ξημέρωσε Δευτέρα. (2)
Κι όπ΄ αγαπάει (2) στη γειτονιά
Κι όπ΄ αγαπάει στη γειτονιά, τη βλέπει νύχτα μέρα. (2)
Δευτέρα μου (2) και βράδιωσε
Δευτέρα μου και βράδιωσε, ξημέρωσέ μου Τρίτη. (2)
Κι όπ΄ αγαπάει (2) στη γειτονιά
Κι όπ΄ αγαπάει στη γειτονιά, τη βλέπει μες στο σπίτι. (2)

Ω! Τρίτη μου (2) και βράδιωσε
Ω! Τρίτη μου και βράδιωσε, ξημέρωσε Τετράδη. (2)
Κι όπ΄ αγαπάει (2) στη γειτονιά
Κι όπ΄ αγαπάει στη γειτονιά, τη βλέπει αυγή και βράδυ. (2)

Τετράδη μου (2) και βράδιωσε
Τετράδη μου και βράδιωσε, ξημέρωσέ μου Πέφτη. (2)
Κι όπ΄ αγαπάει (2) στη γειτονιά
Κι όπ΄ αγαπάει στη γειτονιά, τη βλέπει στον καθρέφτη. (2)
Ω! Πέφτη μου (2) και βράδιωσε
Ω! Πέφτη μου και βράδιωσε, Παρασκευή μου φέξε. (2)
Κι όπ΄ αγαπάει (2) στη γειτονιά
Κι όπ΄ αγαπάει στη γειτονιά, κουνιέται και λυγιέται. (2)

Παρασκευή (2) και βράδιωσε
Παρασκευή και βράδιωσε, ξημέρωσε Σαββάτο (2)
Κι όπ΄ αγαπάει (2) στη γειτονιά
Κι όπ΄ αγαπάει στη γειτονιά, τον πνίγουνε σαν γάτο. (2)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!