Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Εγώ Παπούτσια δεν εχώ - Ζακυνθινές Καντάδες


Μη με παρεξηγήσετε
που δε φορώ σκαλτσούνια
από βραδύς τα κάμανε
οι ποντικοί μπουκούνια.

Εγώ παπούτσια δεν εχώ
στη παπαντή δεν πάω
ο Θύμιος μου να ναι καλά
και απ άλλο χρόνο πάω.

Και το κερί που σου ΄ταξα
παρθένα Παναγιά μου
θα σου το φέρω άλλη φορά
για να βρω την υγειά μου.

Αν είμαι μόνος και έρημος
και περιφρονεμένος
αυτό που χουν οι όμορφοι
το ΄χω και ΄γω ο καημένος ..

Αν είμαι μόνος και έρημος
και περιφρονεμένος
αυτό που χουν οι όμορφοι
το ΄χω και ΄γω ο καημένος .........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!