Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Παπακωσταντινου Βασιλης~Δυο χειλη κατακοκκινα




Στίχοι: Ρώμας Χάρης
Μουσική: Τηγανούρια Ζωή
Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Δυο χείλη κατακόκκινα στοιχειώνουν το μυαλό μου
μια κατακόκκινη βελούδινη φωτιά
Να προσπεράσω θα΄πρεπε αν θέλω το καλό μου
μα του έρωτα καρφώθηκε γερά η σαϊτιά

Διεκδικώ μονάχα ένα φιλί
αφού η αγάπη μου είναι καταδικασμένη
είναι τα χείλη σου μια μόνιμη απειλή
Διεκδικώ μονάχα ένα φιλί
είναι τα χείλη σου μια μόνιμη απειλή
Διεκδικώ μονάχα ένα φιλί

Πως να τολμήσω να στο πω
τα χείλη σου είναι πόνος
για αλλού κινήσαμε μα φτάσαμε αλλού
Χωρίς εσένα μέσα μου θα είμαι πάντα μόνος
μα πλάι σου θα περπατώ στο δρόμο του μυαλού

Διεκδικώ μονάχα ένα φιλί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!