Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή, 22 Οκτωβρίου 2010

Ο ευγενής ανταγωνισμός των παιδιών γίνεται δημιουργικός

Παρουσίασα χτες την δημιουργία της μεγαλύτερης κόρης μου που έχει καλλιτεχνική διάθεση. Έτσι η μικρότερη κόρη μου βλέποντας τον ενθουσιασμό μου για το έργο και μάλλον με κάποια υποψία ζήλιας κάθισε και έφτιαξε τα παρακάτω έργα της:

μια καλή προσπάθεια αντιγραφής του χτεσινού έργου της αδερφής της...




εμένα μου άρεσαν όλα
μου έδειξαν την παιδική ψυχούλα της, οτι και να πω είναι η αγαπημένη μου κόρη!!!
skouliki

1 σχόλιο:

  1. δεν ξέρω γιατι, αλλα αυτο το ποστ το θεωρω το σημαντικότερο απο οσα εχω κάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!