Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

MY GIRL από την φίλη ΕΛΕΝΗ ΣΕΡΓΙΟΥ




MY GIRL

Το κορίτσι που κατοικεί μέσα μου
ξαπλώνει στα ποιήματά μου
και ονειρεύεται με ανοιχτά τα μάτια.

Πες μου κορίτσι μου
γιατί χάθηκε το φως σου;

Ποιά μάτια το φυλάκισαν και μέσα στα σκοτάδια
της αγάπης τώρα τρικλίζεις;

Αυτός που ζωντανεύεις κάθε νύχτα στα όνειρά σου
-της μοναξιάς σου φάντασμα-
και κάθε πρωί κρύβεται πίσω απ’ τα μάτια σου
(γι’ αυτό όπου κοιτάς εκείνον βλέπεις)
δεν υπάρχει.

Μικρή μου
η ανάγκη να βρεθείς μόνη μαζί του
σε κυρίεψε.
Δεν δαμάζεται.
Πώς να ζήσεις
χωρίς αυτόν
που δεν υπάρχει;

ΕΛΕΝΗ ΣΕΡΓΙΟΥ
Το ποίημα αυτό θα εμπεριέχεται στην πρώτη της Ποιητική Συλλογή που θα κυκλοφορήσει σύντομα."
Ευχαριστώ την ΕΛΕΝΗ ΣΕΡΓΙΟΥ που μου επέτρεψε να δημοσιεύσω το ποίημα αυτό!

2 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!