Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Να πιστεύω τώρα στα όνειρα;;




Όταν είδα ένα όνειρο τόσο ζωντανό που ξύπνησα από το κλάμα, θυμήθηκα την φράση του πατέρα μου: αν δεις ότι κλαις, τότε θα γελάσεις πολύ την επόμενη…………..
Με αυτή την αισιοδοξία λοιπόν ξεκίνησα την μέρα μου, ότι θα μου πάει καλά.
Έλα όμως που το όνειρο βρήκε όπως ακριβώς το είδα, με πρωταγωνιστές τα ίδια πρόσωπα και συνέβησαν τα ίδια γεγονότα, ακριβώς το ίδιο, μια επανάληψη του ονείρου μου αυτού δηλαδή….
Σε αυτά τα γεγονότα μην φανταστείτε ότι ήμουν πρωταγωνιστής για να τα προκαλέσω, απλά τα παρακολούθησα χωρίς να μπορώ να αντιδράσω….….
Και μην νομίσετε ότι πέρασαν μέρες, ακριβώς την ίδια μέρα….
Για μαρτυρία του γεγονότος σας λέω ότι ανάφερα το όνειρο μου σε φίλο το ίδιο πρωί…..
Τώρα τι να πω;;

skouliki

1 σχόλιο:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!