Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Σκέψεις … κοκορόμυαλου



Σε φιλική κουβέντα με ένα αγαπημένο φίλο, σχετικά με τα ένοχα μυστικά , διαπίστωσα ότι παίζαμε με τις λέξεις….
Σκέψεις λέει αυτός, μυστικό λέω εγώ………………….
Τι είναι σκέψη;;
Κάτι που σκέφτομαι και μένει εκεί… ναι μένει εκεί……..
Αλλά ας πούμε όταν ερωτευτείς τι είναι;;
Σκέψη η πράξη;;
Εγώ λέω πράξη, ο φίλος λέει σκέψη….
Μήπως φταίει ο τρόπος όπου αγαπάμε και ερωτευόμαστε ο καθένας;;
Εγώ αγαπώ και ερωτεύομαι με όλο μου το είναι, συμμετάσχω ψυχή και σώμα σε αυτό, επηρεάζει την κάθε μου κίνηση, σκέψη , αντίδραση, ενέργεια, τέλος πάντων μου διαμορφώνει τον τρόπο ζωής…
Εδώ κολλάει και το ρητό, μην ματαίως προσπαθείτε να πείσετε όσους αγαπάτε για κάτι που δεν είναι ικανοί να μαντέψουν μόνοι τους για εσάς, …. Γιατί εφόσον δεν είναι ικανοί να μαντέψουν, δεν σας αγαπούν όσο θα θέλατε………
Κλείνει εδώ η παρένθεση στο σημερινό μας σχόλιο…..
Μπορώ να πω ότι όταν ερωτεύομαι, είναι μια σκέψη;;
Δεν μιλάω για απλό πόθο, μιλάω για έρωτα….
Ίσως αυτό δεν έδωσα στον άλλο να καταλάβει…
Ότι ο έρωτας δεν είναι σκέψη…
Είναι πράξη , είναι ενέργεια, θετική ή αρνητική…
Είναι μια κατάσταση, ένα γεγονός που μπορεί να σε φτάσει και στα όρια σου….σκέφτομαι ότι μπορεί να ερωτευτώ;; σκέφτομαι ότι είμαι ερωτευμένος;;
Δεν νομίζω, ερωτεύομαι άρα ζω κάποια κατάσταση!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν μου πάει, ή ερωτεύομαι και το ζω έστω και με τον δικό μου τρόπο, ή σκέφτομαι ότι ….. θέλω να ληστέψω την τράπεζα…..
Ακόμα και η δικαιοσύνη έχει θεσπίσει ποινικό αδίκημα για την σκέψη … καταδίκη για ηθική αυτουργία, η ψυχή δεν έχει άραγε την ιδία ποινή για τις ένοχα μυστικά;;;
Άρα και η δικαιοσύνη αναγνωρίζει λοιπόν πολλές σκέψεις σαν ενέργεια….
Ένοχα μυστικά λοιπόν για μένα………..
Μυστικές σκέψεις…
Ένοχες σκέψεις
Ότι και να είναι ότι τίτλο και να έβαζα εμένα το ίδιο θα μου έκανε….
Ενοχές για κάτι που κάνεις η επιθυμείς διακαώς να κάνεις αλλά η κοινωνία δεν το επιτρέπει, το θεωρεί θέμα ταμπού..
Ενοχές γιατί συνεχίζω να ζω με τις σκέψεις, ή τα μυστικά μου;;;;;
skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!