Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Ερωτήματα


Ξεκινώντας ένα ταξίδι μου για εκδρομή, είχα μια ψυχολογική διάθεση ανεβασμένη. Ναι, πετούσα, αλλά μέσα μου με τρώγε ένας καημός. Θα είμαι μακριά, από πολύ αγαπημένα πρόσωπα, πρόσωπα που λατρεύω…..
Μέσα στο καράβι, πάλι η τεχνολογία έκανε το θαύμα της, έχουν ιντερνετ…
Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
Μπορώ να μιλήσω ταξιδεύοντας με όσους αγαπώ….
Αχ θεέ μου, άνοιξα λοιπόν με λαχτάρα τον υπολογιστή, και άρχισα την συζήτηση με όσους αγαπώ…
Εκεί που μιλούσα μαζί τους όμως , άρχισαν τα παρατράγουδα για μένα….
Δεν με πίστευαν ότι ταξιδεύω και τους μιλώ….
Ήθελαν αποδείξεις ότι είμαι σε καράβι….
Ήθελαν φωτογραφίες από τον χώρο…
Ήθελαν , ήθελαν, ήθελαν……..
Άντε βρε παιδιά, φίλοι είμαστε, δεν με πιστεύεται;;;
Τι το θέλετε να βάλετε το δάκτυλο σας στην τρυπά που αφήσαν τα καρφιά, σαν τον άπιστο Θωμά;;
Ένιωσα λοιπον τόση απαξίωση, τόση περιφρόνηση για μένα που σκέφτηκα;
Είναι φίλοι μου αυτοί και δε με πιστεύουν;;
Αυτοί που θέλουν να δοκιμάσουν τις τρύπες από τα καρφιά;;
Μήπως έχω κάνει λάθος εκτιμήσεις φιλίας;;;
Ναι, πέρασαν πολλές σκέψεις από το κουφιοκέφαλο μου… πέρασε έτσι μια ώρα συλλογισμένος, και έτοιμος να ρεζιλευτώ μέσα στο καράβι…..κλαίγοντας….
Τελικά από την όλη περισυλλογή κατέληξα στα παρακάτω δεδομένα τα οποία δεν μπορώ να αλλάξω:
Και να μην είναι φίλοι μου, να μην με βλέπουν έτσι, εγώ γμτ τους αγαπώ και τούς λατρεύω οπότε;;; Αγάπα τον φίλο σου με τα ελαττώματα του…..
Να αλλάξω την αδυναμία μου αυτή επειδή δεν με πιστεύουν δεν γίνετε, δεν μου είναι δυνατόν….
Οπότε ας αποδεχτώ ότι έχω αγαπήσει ανθρώπους που δεν έχουν τόσο δυνατά αισθήματα σαν τα δικά μου…
Επίσης δεδομένο είναι ότι ποτέ δεν σκέφτηκα να χαλάσω την φιλία αυτή, ότι και να μου κάνουν, όχι τους έχω ανάγκη, τους θέλω ότι και να μην νιώθουν για μένα……
Από δική τους πλευρά δεν ξέρω ακριβώς τι σκέφτονται, αλλά η συνεχής προσπάθεια να τους επιβεβαιώσω ότι δεν είμαι ελέφαντας, μήπως είναι για να με κάνουν να τραβίξω την σκανδάλη;;
Μήπως για να με εκτελέσουν στα 5 βήματα;;;
Εκτελέστε με , δεν με πειράζει, έτσι και αλλιώς η ζωή μου είναι εν ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ τόσο μικρού μήκους που τελειώνει πριν καν προλάβει να φτάσει η σφαίρα στην καρδιά…
Φίλοι μου, έτσι και αλλιώς εγώ θα σας αγαπώ, ξέρετε ότι η φιλία για να ζήσει πρέπει να στηρίζεται σε αμοιβαία εμπιστοσύνη και σεβασμό. Αν δεν σας εμπνέω τα συναισθήματα αυτά τότε, μαλλον πάρετε γρήγορα το πιστόλι και τραβηχτέ τη σκανδάλη..
Σας αγαπώ ετσι και αλλιώς τι να κάνω;;;;;;;;;;
skouliki

2 σχόλια:

  1. TORA THEN XERO YIATI EGRAPSES AYTO TO SHOLEIO KAI MAS THIGEIS ANEPANORTHOTA TI SIMASIA EHEI AN THEN EVALES ONOMA MAS FOTOGRAFISES EGO KAI SIZIGOS MOU SE ROTISAME YIA PHOTO MESA APO TO KARAVI THEN ROTISAME PIO EINAI OUTE TIPOTA ALLO ESU KATEVAZES THIAFORES PHOTOS APO TO GOOGLE KAI MAS ETHIHNES THIAFORA EMEIS SE ROTISAME ME PIO KARAVI TAXITHEVEIS???? THEN NOMIZO ......AFOU ESTHANESE TOSOOOOOOOOO ASKIMA XEREIS TI PREPEI NA KANEIS
    THESN SOU XRIAZONTE TETIOI FILOI ATHELFE TI TOUS THELEIS NA MATHENEIS TA THIKA TOUS AN AGAPIOUNTE OR OHI THEN PEZEI MAS FORTOSES ME POLLA EPITHETA KAI AFOU ESTHANESE OTI PREPEI NA MAS THERNEIS KATHE FORA POU THEN MAS KATALAVENEIS PAEI PARA POLU THEN PIRAZEI NA EISAI KALA TO EYHOMASTE APO KARTHIAS BYE BYE:):):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκεί που μιλούσα μαζί τους όμως , άρχισαν τα παρατράγουδα για μένα….
    Δεν με πίστευαν ότι ταξιδεύω και τους μιλώ….Ήθελαν αποδείξεις ότι είμαι σε καράβι…. Ήθελαν , ήθελαν, ήθελαν…….
    Pou eithes ayto apothixeto mou oti emeis sou zitisame apothixeis
    thelo para poli na tis tho pos esu metafrases ta thikamas erotimata kai ta ekanes me tis fantasiosis opos eitheles malon esu then eheis katalavei emas emeis oti thoume apo tin pathritha to hairomaste kai ithika me enan filo pou to ehome sizitisi epanelimenosyia ayto to thema ...... mipos esu eitheles na kripseis kati kai yiayto eheis miges pou se tsimpane tsimpane ????????

    Είναι φίλοι μου αυτοί και δε με πιστεύουν;;Μήπως έχω κάνει λάθος εκτιμήσεις φιλίας;;;Φ
    ξέρετε ότι η φιλία για να ζήσει πρέπει να στηρίζεται σε αμοιβαία εμπιστοσύνη και σεβασμό.......... ayto leo kai ego kai malon megalo lathos kaname pistevontas enan anthropo o opios ehei thiki tou gnomi kai then akouei oute rotaei alla shimatizei tin thiki gnomi apo monos tou Alithes einai oti agapa ton filos sou me ta elatomata tou kai ta proterimata tou alla esu to paratravixes nomizo eimaste se ilikia pou mporei na rotisei o enas ton allon yiati eipes ayto or ti simenei ayto ti ennoeis ? Esu evgales to pistoli kai pyrovolises :(((((((((((((((((((((

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!