Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

Αλλαγές……….



Ολημερής να κελαηδεί
το καναρίνι στο κλουβί
παρηγοριά στη μοναξιά
μα στην καρδιά μου μαχαιριά
     
Είναι η παρέα η συντροφιά
αυτό μου είναι τώρα πια
πως κελαηδεί έτσι γλυκά
άρα έχει και κείνο μοναξιά;;

Όταν με βλέπει χαρωπά
αλλάζει τόνο και χρεία
με μια φωνή με μια χαρά
μου γλυκοκελαηδά


Είναι κλεισμένο σε κλουβί
έξω ποτέ δεν έχει δει
δεν ξέρει πως πετούν ψηλά
ούτε έχει ανοίξει τα φτερά.

Και εγώ από τα ίδια ζω
σε ενα κλουβί φανταστικό
μέσα στα πρέπει και τα όχι
πουλί πιασμένο στην απόχη

Μα δεν κατάφερα εγώ
σαν και αυτό να τραγουδώ
ούτε να πω και αυτή λέξη
το σ΄ αγαπώ και εχω φταίξει.

Με το κανάρι στο κλουβί
να προσπερνάω τη ζωή
αχ να ΄ταν έξω αυτό, και εγω εκεί
Μα να ΄χα ελεύθερη ψυχή!!!!!!!!
skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!