Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!



Ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!
Καθήμενος στο μπαλκόνι μου, περιδιαβαίνοντας στο φανταστικό κόσμο που προσφέρει το ιντερνετ, ξαφνικά χτύπησε το τηλέφωνο. Από την άλλη μεριά ακούστηκε μια γυναικεία φωνή από μακριά…..
Λάθος σκέφτηκα έκαναν…
Μα στην δεύτερη φράση η καρδιά μου ανασκίρτησε. Μα να είναι αυτή;;
Μα να είναι η αδελφούλα μου αναλογίστηκα;;;
Δεν ήθελα να το πιστέψω, ετσι επέμενα.. λάθος κάνετε…………
Μα δεν ήταν λάθος, ήταν αυτή!!!!!!!!!!!!!!
Ήταν η αδερφούλα μου που τόσο αγαπώ…
Η συνέχεια δεν θα την πω….
Η μάλλον θα πω λίγα πράγματα…….
Η αυτοάμυνα μου για να μην φανεί η συγκίνηση δούλεψε άψογα πάλι!!!!!!!!!!!
Χαμόγελα και χαμογέλια από μένα……..….
Μα θεέ μου πόσο μου είχε λείψει να την ακούσω ζωντανά από το τηλέφωνο…
Δε μπορώ να πω, την χόρτασα, μα τίποτα δεν μπόρεσα να της πω…
Τίποτα από οσα θα ήθελα….
Μονο ότι την αγαπώ και μου λείπει…..
Αδερφουλα σε ευχαριστώ για το πανέμορφο αυτό δώρο που μου έκανες σήμερα!!!!!!!!!!!!
skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!